Monday, December 13, 2010

Så godt dere har det!

I morgen tidlig blir det møbelsjauing for Adecco, så skal jeg ned til Ingar og ta en titt på aggregatet hans. Det blir en veldig lang dag, så jeg tviler på at jeg rekker skrive til dere i morgen. Jeg er på besøk hos lisette i leiligheten til Svein. Det er så sinnsykt deilig! Jeg tok en lang dusj med mengder av deilig varmtvann. Så gikk jeg ut i stua i bare pysjebuksa og så på TV, uten noe ulltøy i det hele tatt. Lisette gjør sitt ytterste for å gi meg den beste forpleining, og har nettop servert en bedre middag. Så skal jeg sove i en varm seng med kona mi. Jeg elsker det!

3 comments:

  1. Her hvor jeg bor har vi ikke hatt varmtvann på lenge, det er 5 grader innendørs, vannledningene fryser, varmesystemet har overtrykk og sprenger elementene (Derav ti lekkasjer i dag), og det er allment kaos om dagen. I morgen reiser jeg hjem til Norge på juleferie. Gleder meg til å treffe deg!

    ReplyDelete
  2. Hehe, du luktet ganske vondt når jeg traff deg, nå lukter du godt. Det blir godt og legge seg med deg :) Du er forhåpentligvis mett også. Elsker deg!

    ReplyDelete
  3. Vi gleder oss til å se deg også Ingrid :)

    ReplyDelete