Thursday, December 23, 2010

Nå er julekvelden rett rundt hjørnet, kanten what ever...jul skal det bli okkesom! Jeg har hatt Henning på besøk i to netter. Han har sett på meg og mor løpe rundt som to alver på speed eller no. Har hatt to sene kvelder og lilleaften blir nok ikke noe bedre., men gleder meg til å pynte juletreet og mammas brunsaus til kalkunen, tror jeg kunne drukket flere liter ut av en mugge.

Det blir jo ikke så mye jul i Oscilia, vi hadde tenkt til å tilbringe litt kvalitetstid der ute i romjulen (for weee, jeg har fri HELE romjulen), men nå blir det kanskje verre. Hadde til og med kjøpt julepynt jeg skulle ha der :( Om Henning blir bedre skal han vel ut å prøve å få snekra opp en slags varmekilde. Så vi får se hva som skjer.
Nimo er også hos mor, men det fungerer ikke så veldig bra med tanke på at hun har en pus (POPS) som er en av de mest skremte, men samtidig så dominerende katt som jeg har vært borti. Begge sitter ofte på hver sin side av en dør og lukter på hverandre under dørsprekken. En løsning på problemet fant jeg i dag da, min far har sagt ok til å være kattehotell i julen, til Henning kan ta han med ut på skuta igjen. Han savner å fly ute :(
Henning skal være hos sin mor lillekvelden og juleaften, slik det har vært hvert år, gleder meg til å ha jul i eget hus. og tilbringe den mer sammen med min kjæreste. Ikke misforstå, familien er helt ok den altså :P

Så, GOD JUL alle sammen og all lykke for det nye året. Vær forsiktig med rakettene, de sprenger vet du!

No comments:

Post a Comment