Tuesday, February 22, 2011

Jobbe? Ja lissom!

Jeg fikk nok en telefon fra den nye sjefen i går. Denne gangen gjaldt det utsettelse på ubestemt tid, så jeg får vel finne på noe lurt.

Akkurat mens jeg skriver dette ringte heldigvis Gærne Ulf og vil ha hjelp med katastrofeprosjektet sitt. Seriøst, folkens, ikke kjøp en Kina-ATV med istykkerklippet ledningsnett, særlig ikke hvis alle de små svarte duppedittene mangler. Dere aner ikke hvor mye tid som går med til å spore opp reservedeler til slike bruk-og-kast-produkter. Nå skal jeg liksom få tak i likeretter, CDI-boks og triggercoil til en Zongshen! Og det er før jeg begynner å lappe sammen et ledningsnett som mest minner om korte stumper av brent spaghetti...

Ja ja, jeg burde ikke klage. Det er i alle fall noe å henge fingrene i, og det trenger jeg virkelig med tanke på at min totale pengebeholdning beløper seg til 132 kroner. NAV har jeg selvfølgelig ikke hørt noe fra, så nå er jeg bare noen få dager unna å måtte fiske for å få mat på bordet. Jeg takker lykken for en lillesøster som donerer uspiste feltrasjoner. Uten deg hadde det sett litt svart ut om dagen!

No comments:

Post a Comment